logo

SPĂLĂTORIE DE COVOARE PROFESIONALĂ


pe tot parcursul anului la dispoziţia dumneavoastra

Pentru comentarii trebuie să vă autentificaţi folosind Codul Client ( acest cod îl puteţi găsi pe Bonul de comandă sau pe Factură )
În cazul în care NU aveţi Codul Client si vreţi să ne adresaţi o întrebare sau un comentariu, Click aici


Autentificare!calculator

Introduceţi codul client pentru a vizualiza plăţile curente si comentariile dumneavoastra.



Comanda ta este inregistrată?

Va aducem cateva lamururi suplimentare cu privire la activitatea noastra:
1. TAPETIA MIRO S.R.L. asigura exclusiv servicii profesionale de spalare si curatare a covoarelor.
2. Transportul (ridicare si livrare) este GRATUIT in Mun. Brasov. In cazul comenzilor primite la sediu, Tapetia MIRO nu asigura transportul pentru livrare, pretul pentru servicii in acest caz fiind acelasi din oferta standard a firmei la momentul respectiv.
3. Clientii nostri pot beneficia de acest serviciu in baza unei programari prealabile, ce poate fi facuta telefonic sau online.
4. Programarile sunt inregistrate in ordinea primirii, in functie de capacitatea de productie si transport a firmei.
5. Campaniile promotionale vor fi anuntate prin mijloace specifice (sms, web, flyere, etc.) si vor avea ca si conditie o anumita limita de m.p./comanda. Regulamentele promotiilor se supun termenilor si conditiilor generale ale firmei.(detalii aici)
Va multumim pentru interesul si increderea acordate si va asiguram ca vom face toate eforturile necesare pentru ca, in viitor, sa dam dovada de mai multa promptitudine.

Echipa Tapetia

Pop Rodica

07.02.2025
buna ziua,
1. masuratorile sunt complet aiurea, de ex. nici unul din covoare NU are 60*330.Toate sunt gresite.
2.cel de 80*110 (nuante de gri) este mai murdar decat vi l-am dat, are o dunga pe o latura aproape neagra.
3.cel de 80*234 (nuante de verde) nu este curatat !
4. Sunt iesite firele la capetele covoarelor.Sunt covoare NOI de un an de zile folosite.
5. Dimensiunile sunt urmatoarele :
0.8*2.34=1.87mp
1.2*1.75=2.1mp
0.7*0.8=0.56mp
0.6*2.33*2 =2.8mp
0.8*1.1=0.88mp
TOTAL =8.2mp

Rus Mariana

05.12.2024
programare curatare covoare 7 buc total 8,14mp

doresc ridicare 18 dec 2024

Vlasan Stefan

19.08.2024
No comment.

Nistor

01.08.2024
Prez

BUDA MARIANA

22.11.2023
Bună seara,
Comanda a fost făcută cu reducerea de 20% dar nu o regăsesc menționată nicăieri.


Seară bună!

Mihalcea Florinela

05.09.2023
Va rog emiteți factura pe sediu Cabinet Psihologic Mihalcea Florinela CIF 27801370, str Sitarului nr15 bl D3 sc A ap 8 Bv
Mulțumesc!

Mihalcea Florinela

05.09.2023
Bună ziua ! Am trimis mai mult de 4 covoare cât este costul ? Mulțumesc anticipat! Spor în activitate!

Vulpe raluca

21.08.2023
Bună ziua
Unul dintre covoare prezintă multiple gauri (fata de starea initiala)
Am înțeles ca livrarea nu s-a putut face în 18.08 cum era programat dar macar puteați anunța că sunt probleme la acest covor.
De asemenea livrarea s-a făcut după ora 17 (puteți anunța că nu respectați intervalul de livrare asa cum doriți ca și noi sa anuntam dacă suntem sau nu acasa).
Acum e necesara o noua achiziție de covoare.
Mulțumesc pt impuls, ce pot sa zic.
Ar fi bine sa îmbunătățiți comunicarea cu clientul.

GORDEA

11.11.2022
BUNA ZIUA. SUNT ACASA PANA LA ORA 15.
DACA SE POATE INTRE 14 - 15 AR FI PERFECT. MULTUMESC

Dadu

01.08.2022
Va rog sa mai verificați încă odată măsurătorile covoarelor înainte de livrare.
Mulțumesc

Valentin

28.07.2022
Cod voucher: TM1645274031
Multumesc!

Predescu Daniela

18.05.2022
Bună ziua, mai jos v-am atașat mesajul primit cu voucher ul primit. Mulțumesc!

Spalatoria de covoare TAPETIA va ofera un voucher cadou in valoare de 20%, valabil pana la 06.06.2022. Cod voucher: TM1925772***.

Morar Simona

05.05.2022
Bună ziua,pot plăti cu card la livrarea covoare?

Dragan Sofia

18.04.2022
Va rog să verificați , am trimis 4 covoare Nu 5, cel Mare cu dimensiune de 160×233 nu este al meu !!!

Tatulescu Mihai

23.07.2021
Nu sunt mulțumit de transportul la returnarea covoarelor. Nu sunt ambalate și sunt mai murdare decât atunci când au fost luate pentru spălare. Margini cu urme negre de unsoare (negreala, jeg etc.). RUȘINOS!!!!

Mocanu Anca

02.07.2021
Va rog revizuiti masuratorile Nu sunt ok

Marilena Serban

12.12.2020
Va felicit pentru calitatea serviciului ( sunt incantata de cum au ieșit covoarele) cat și pentru seriozitatea și parolismul angajaților.Sa o țineți tot așa...bravo.

Gheorghe Adrian

21.11.2020
Bună ziua, am primit de la dvs. un cupon de reducere în valoare de 20%,se poate aplica la costul serviciilor prestate.Spalatoria de covoare TAPETIA va ofera un voucher cadou in valoare de 20%, valabil pana la 03.12.2020. Cod voucher: TM315959897. Va asteptam.

Chiorpec Madalin

08.09.2020
Buna ziua,
Am primit un cod voucher: TM2502957***,se aplica?mesajul l-am primit pe nr 0762635***.
Multumesc,
Alexandra

Gyűjtő Erzsébet

03.08.2020
Bună ziua
. Vă rog să-mi socotiți plata cu 20 % reducere
din preț. Că am primit un voucher pe telefon.
Vă mulțumesc frumos

elena

18.05.2020
cati metri de covor au fost?

Toma Ramona

11.01.2020
Buna ziua, as vrea sa dau la curatat, luni 13.01.2019, 4 covoare. Multumesc!
0722629***

Everes

26.11.2019
Buna ziua.V am trimis o comanda pt 2 covoare.Am gasit si codul de autentificare.Multumesc.
De la Tapetia covoarele ies perfecte.,(curate ,parfumate.)sunt foarte multumita.Acum covoarele mele sunt cam patate sper sa se curete.

Doina

21.11.2019
Sunt mulțumită de prestările dumneavoastra si foarte repede livrarea.
Va multumesc

Ruxandra Petty

11.11.2019
Buna seara,
Nu voi fi acasa marti in ziua livrarii, revin joi seara. Puteti reprograma va rog livrarea pt vineri, 15.11?
Multumesc

Anca

30.08.2019
As vrea sa plasez o comanda noua.
1. 160 x 230
2. 125 x 180
Se poate?
Multumesc

ANDREI VIORICA

12.02.2019
Sunt foarte multumit de serviciile prestate,dar curios ca am mai avut in 30.01.2019 o comanda cu 8 covoare si nu apare in istoricul dvs.Oricum multumim ca existati!!

   Buna seara,
S-a facut sincronizarea conturilor Dvs.
O seara frumoasa.

Everes

11.12.2018
Buna ziua. Am vazut ca numai preluati comenzi, nu ar fi un loc sapt asta pt covoarele mele,cam 5 buc ar fi.multumesc

Bricov Marinela

06.09.2018
Covoarele nu mai miros la fel ,ati schimbat ceva,inainte erau mai parfumate,reveniti va rog la reteta veche,era mai buna,mai parfumata.

   Buna ziua,

Din pacate furnizorul vechi nu mai are disponibil produsul pe care il foloseam inainte.
Multumim pentru intelegere.

Constantinescu

25.08.2018
atentie, am trimis 8 covoare 3 mari unul intermediar (de hol) si 4 mici

   Buna ziua,
Modificarea in sistem a numarului de covoare se va face in ziua in care comanda Dvs. intra la spalat.
O zi buna.

Melinda Magdo

25.08.2018
As dori sa-mi spalati covoarele ce trebuie sa fac ?

   Buna ziua,
Puteti face programare online sau sunati-ne la 0744163133 / 0740888320.
Va asteptam.

alexandru

21.08.2018
Povestea e simpla: sun la firma miercuri, intreb daca aduc covoarele joi dimineata sunt gata pana vineri seara, mi se dau asigurari si procedez in consecinta. Joi dimineata gasesc un nene in cizme de cauciuc dar plin de personalitate, evaluaeaza covoarele cu ochi de expert, ma atentioneaza mustrator ca covoarele s-ar putea "ciufuli" in urma spalatului si le preia. Ii reamintesc ca vineri dupa-amiaza/seara as vrea sa fie gata. Imi explica ca guvernul a dat liber dar ei imi fac o favoare ca totusi lucreaza si ne despartim. Iau initiativa luni si rezolv problema. Daca tot le-am adus si le-am luat ("transport de la si la usa clientului" spune Tapetia) mi le-am bagat singur in masina ca ar fi fost culmea sa se deranjeze operatorii. Oricum sunt bucuros ca nu le-am spalat eu. Sinteza:luni nu e vineri, telefonul nu l-am primit ci l-am dat, cu hamaleala m-am ocupat iar calitatea serviciului (curatenia covoarelor) nu m-a impresionat in mod deosebit. Daca revin sau recomand!? Nici daca ramane ultima spalatorie de covoare din Brasov. Recomandari pentru altii? Bineinteles. Daca doriti ca cineva sa isi bata joc de nervii dumneavoastra pe propria bani, Tapetia va asteapta. Va urez un viitor pe masura serviciilor dumneavoastra.

c.buzoianu

06.07.2018
curatare rapida si de calitate,multumim

Solomon Dana emilia

18.06.2018
Sint clienta lor si sint foarte mulțumită de această firmă si de serviciile lor si recomand cu incredere .

COMSA VIOLETA

08.06.2018
Buna ziua. Am primit un SMS cu un cod promotional. Va rog sa imi spuneti daca il pot folosi comanda actuala.

   Buna ziua.
Daca faceti o programare in perioada cand este valabil codul promotional puteti beneficia de reducerea aferenta.Daca ati facut deja o programare, va rugam sa dati codul primit prin SMS, codul fiind personalizat nu il poate folosi o alta persoana.
Echipa Tapetia

P.G.

14.03.2018
Foarte multumita de serviciile acestei firme si voi ramane in continuare clienta. Felicitari! Domnul Catalin este un bun reprezentant al firmei.Recomand aceasta firma.

constantinescu

02.03.2018
multumiri

Andra

26.01.2018
Sunt foarte multumita de calitatea serviciilor oferite. Se respecta intervalul orar, iar comunicarea a fost perfecta. Recomand si cu siguranta voi mai apela la servicii.

Tatu Melania

07.12.2017
Buna seara. Va rog sa-mi comunicati pretul pentru cele 3 covoare ridicate in data de 06.12.2017.
Va multumesc.

Cerasela

27.11.2017
Buna ziua,
As dori sa aduc un covoras la dvs.pentru curatare.Dimensiunea este de 120cmx80cm
Cand il pot aduce?
Multumesc.

   Buna ziua,
Puteti aduce covorul in fiecare zi intre 8 si 15.Fiind o perioada aglomerata de sarbatori nu va putem garanta ca va fi gata in 24-48 de ore.Prioritate au covoarele ridicate de la domiciliu pe baza unei programari facuta de client.Covoarele aduse la sediu intra la spalat dupa cele programate deja, in functie de capacitatea de uscare .
Va asteptam,
Echipa Tapetia

Gorun Olimpiu

20.11.2017
Buna dimineata.
M-ar interesa sa-mi spuneti cind aveti disponibil sa preluati covoare la spalat in suprafata de 30 m2?
O zi buna.
Olimpiu Gorun

   Buna ziua,
cel mai devreme vi le putem ridica Miercuri 22.11.2017 in prima parte a zilei. Va recomandam sa sunati pentru confirmarea comenzii avand in vedere ca nu avem numarul Dvs de telefon. Mai multe detalii va poate oferi colega noastra de la departamentul comenzi.
Va asteptam.
Echipa Tapetia,
0744163133 / 0740888320

Maria

15.11.2017
Bună seara! Am primit covoarele, și sunt tare mulțumită. Sunt foarte curate, pufoase și miroase bine. Va mai apelez la dvs. Multumesc!

Gyűjtő Erzsébet

02.11.2017
Buna seara va rog frumos dacā puteti sa anulati livrarea de māine pe saptamana viitoare marti cā mā duc la o înmormāntare si mā întorc numai luni.Vā multumesc de întelegere.

Emilia

01.11.2017
Ma bucur ca respectati in continuare aceeasi calitate.

Alexandra Calahiuc

31.10.2017
Pentru comanda in curs vorbisem cu persoana care face programari telefonice ca covorul deschis la culoare sa fie surfilat. Este si aceasta operatie inclusa in pret?

   Buna ziua,
pentru festonare colaboram cu un atelier. Tariful este 6 lei metru liniar.
O zi buna.

Todor

17.10.2017
Buna ziua ,
serviciul de ridicare si livrare ,ok .dar cand am desfasurat covorul ,am regasit aceleasi pete si urme de mizerie . Nu arata a fi fost spalat cu profesionalism ,din pacate . Covorul a mai fost spalat ,la alta firma de servicii si nu se compara cu ce am primit acum ,dar pt ca firma d-voastra am gasit-o prima nu am mai cautat vechea firma . Dezamagita ! As fi atasat si poze daca as fi putut !

Laurentiu

30.08.2017
Totul in regula de la preluarea comenzii si apoi livrarea ei, dar cand am desfacut covorul...surpriza petele de cafea si niste dungi de plastic lasate de aspirator inca erau acolo.
Personal nu ma declar multumit de spalarea lor.
Multumesc!

   Ne pare rau ca a nu sunteti multumit de calitatea pe care ne straduim permanent sa o mentinem . Trebuie sa vedem despre ce covor este vorba, fiindca exista situatii in care nu reusim sa scoatem petele dupa anumite texturi. Pentru a rezolva aceasta problema soferul nostru il va ridica in cel mai scurt timp de la domiciliul dvs.In cursul zilei de astazi va vom contacta telefonic sa stabilim o programare.
Va multumim ca ati semnalat problema aparuta si vom face tot posibilul sa o remediem!

Violeta

16.08.2017
Cei mai buni din brasov! Foarte amabili, rapizi, tariful foarte bun și covorul a ieșit foarte curat.
Iar pata de la fierul de călcat nu mai este vizibila. Nu îmi dau seama cum a fost scoasa. Și este mult mai pufos.
Vă mulțumesc mult! Voi reveni cu siguranță.

TATU MELANIA

25.07.2017
Buna ziua.
Imi puteti comunica va rog pretul pentru cele 3 covoare ridicate ieri, cu termen de livrare maine?
Va multumesc anticipat.

vatafu laura

04.05.2017
raport calitate /promptitudine/pret excelent

Cristina

01.04.2017
O experienta extrem de placuta; peste asteptari! Bravo!
In primul rand am gasit firma foarte usor pe Google.
Operatoarea a raspuns prompt si profesional.
M-am bucurat ca, pe viitor, pot face comenzi online, la ora 4-5 am, cand imi este comod mie. Ca pot calcula costurile.
Mi-a placut ca am fost sunata inainte pentru ridicare si livrare comanda; ca am primit sms referitor la intervalul orar; si mai ales ca a fost respect intocmai!
Foarte amabil domnul care a preluat comanda!
Covoarele au fost foarte bine spalate!
Tariful este foarte bun: vorbind cu alte persoane, la Sinaia tariful este 10 lei/mp iar la Campina 8 lei/mp, dar trebuie sa ti le duci tu. Si sunt convinsa ca nu au un sistem atat de ok de comunicare cu clientul.
Am ramas aproape socata sa vad ca mi-au setat cont si ca functioneaza ca un magazin online! Asta da, profesionalism!
Voi recomanda si voi mai apela, cu siguranta!
P.S. Ce mult mi-as dori astfel de servicii si pentru o spalatorie de lenjerii (pensiune)...

Delia Staicu

16.03.2017
Buna ziua,
Nu stiu cum pot modifica datele client. Numele si numarul de telefon nu mai sunt de actualitate.
Multumesc frumos.

   Datele Dvs. au fost actualizate.O zi buna!

Georgeta

02.03.2017
La livrare covoarele trebuie protejate cu folie,altfel nu se mai pot numi covoare curate daca au fost puse pe jos si tavalite prin toata mizeria pana la domiciliul clientului. Pana acum era un domn care avea mare grija de manipularea produselor. De acesta data nu am fost multumita de faptul ca nu s-a respectat intervalul orar anuntat nici la ridicare si nici la liivrare si asa cum am mai spus nici de modul de manipulare a covoarelor curatate. Chiar daca sunt angajati mai noi,banuiesc ca li se face un minim instructaj.

   Buna ziua,
Ne cerem scuze pentru situatia creata. Va multumim pentru informare si va asiguram ca vom lua masurile care se impun pentru evitarea acestor situatii pe viitor. De asemenea va rugam sa ne contactati pentru a repeta procesul de spalare. Va multumim. Echipa Tapetia

Maria

10.02.2017
Sunt f.multumita de serviciile dvs,dar va rog, instruiti persoanele care aduc comenzile sa nu intre in casa neinvitati,sa inchida usa,si sa-mi scoata cheile din usa fara aprobarea mea(pe motivul sa rupa banda in care este rulat covorul) mie nu mi se pare ceva normal-de data aceasta voi schimba cheile,dar,va rog sa-i instruiti in aceasta directie-azi,10.02.2017 s-a intamplat acest lucru

   Buna ziua,
In primul rand ne cerem scuze pentru incident. Va multumim pentru ca ne-ati semnalat aceasta problema. Va asiguram ca vom face verificari si vom lua masurile necesare pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. Colegii nostri sunt instruiti sa ridice/livreze comanda EXCLUSIV la usa beneficiarului.Acest lucru este specificat si pe bonul de comanda pe care l-ati primit la ridicare.

Cu respect,
Echipa Tapetia

mircea neagu

09.11.2016
Am folosit mai multe spalatorii pana v-am gasit si m-ati castigat de client prin calitatea serviciilor prestate.
Pe o scara de la 1 la 10 ,din punctul meu de vedere ati obtinut nota 9 !!!!
VA VOI RECOMANDA TUTUROR !!!!!!!
FELICITARI

Itu Aurelian

01.10.2016
Bună ziua. Sunt 3 covoare nu 4.Rog recalculati. Multumesc

   Buna ziua,
Pentru a putea calcula suprafata totala in metri patrati a covoarelor cu forme atipice se insumeaza doua sau mai multe masuratori (lungime ori latime). Masuratoarea care apare in plus pe contul Dvs este parte din suprafata mochetei cu forma neregulata.
Va multumim

Ramona Andres

16.09.2016
Sunt foarte mulțumită de serviciile oferite si de amabilitatea personalului. Recomand cu cea mai mare incredere

Catalina

06.09.2016
Buna ziua. O intrebare loc. Sanpetru intra in zona dvs?

   Buna ziua,
Avem acoperire pentru loc. Sanpetru dar avem o limita de minim 8 mp/comanda.
Va asteptam

Maia Oncescu

03.09.2016
Buna ziua. Ma intereseaza sa stiu daca aveti acoperire si pe Rasnov.

   Buna ziua,
Pentru Rasnov nu avem acoperire.
Va multumim.

Spanu Dorin

02.08.2016
Buna dimineata, am apelat la serviciile firmei dumneavoastra si va spun sincer sunt foarte multumit, atat de modul in care arata covoarele dupa curatire cat si de amabilitatea si intelegerea Domnului (cu D mare) care mi le-a livrat la domiciliu.Multumesc mult. Deja v-am facut reclama prin bloc si pe la prieteni.Numai bine.

Èšurcanu Ioan

28.07.2016
Bună ziua Tapetia ! Mulțumesc pentru promtitudinea și calitatea ireproșabilă a serviciilor prestate .Am înțeles de la colegul dv. care mi-a adus covoarele ,la domiciliu, după curățare , că, prin Tapetia ,se poate face comandă și pentru surfilare. Aștept răspunsul dv. Cu respect Ioan Țurcanu.

   Buna ziua,
Veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de catre colegii nostri pentru a va oferi informatiie necesare cu privire la serviciul de surfilare.
Va multumim.

Sfarc Georgiana

20.07.2016
Bună ziua,îmi spuneți, va rog, dacă localitatea Vulcan se afla în raza dumneavoastră de transport? Mulțumesc, o zi buna

   Buna ziua,
Momentan nu avem acoperire pentru Loc. Vulcan.
Va multumim.

Emilia

09.07.2016
Foarte multumita de serviciile d-voastra. Voi recomanda prietenilor. Multumesc.

Claudia

28.06.2016
Ireprosabil! Sevicii de calitate, promptitudine si seriozitate. Multumim ca existati, sa o tineti tot asa.

Bogozi

09.06.2016
Va multumim

Bogozi

09.06.2016
Va rög sa ne comunicati pretul serviciilor,multumesc

Andrei

09.06.2016
Buna ziua.
In 04.06.2016 imi scrieti ca ma asteptati, dar apeland ambele numere de telefon (mobile), nimeni nu raspunde. Nu mi-e foarte clar cum colaborati voi cu clientii, dar pe mine, in acest context, de client....in nici un caz. mentionez doar ca am sunat in trei zile diferite, fara rezultat. Va multumesc si cu deosebita consideratie,

   Buna ziua,
Ne pare rau pentru inconvenient. Apelurile sunt preluate in ordinea sosirii intr-o mini-centrala telefonica. Colegii nostri au datoria sa revina in cazul apelurilor pierdute. Pentru a putea verifica in amanunt ce s-a intamplat va rugam sa ne spuneti cand ati incercat sa ne contactati.
De asemenea, daca doriti sa faceti o programare, puteti apela la programarea on-line. Odata inregistrata, colegii mei va vor contacta pentru confirmare si raspunsuri la eventualele intrebari pe care le aveti.

Va multumim

Andrei

05.06.2016
Buna ziua.
Faceti preluari si duminica ? Daca da, va rog sa-mi spuneti pana la ce ora.
Multumesc.

   Buna ziua,
Programul de lucru este de luni pana vineri, exceptie facand perioadele aglomerate de dinaintea sarbatorilor, in care lucram inclusiv sambata. Duminica nu se lucreaza.

Va multumim pentru intelegere.

Andrei

04.06.2016
Buna ziua.

Rugaminte: la dumneavoastra se pot spala / curata si covoare din lana ?
Multumesc.

   Buna ziua,
Spalam atat covoare din fibre naturale cat si sintetice.
Va asteptam.

Boian Nicolae

04.04.2016
Preluati comenzi (5 covoare -20 mp) din Satu Nou-Halchiu ?


   Buna ziua,
Momentan nu avem acoperire pentru Loc. Halchiu.
Va multumim.

Raluca

30.03.2016
Buna ziua.
As dori sa stiu care este costul transportului, in zona Brasovului, daca am mai putin de 4mp.

O zi usoara.

   Buna ziua,
Transportul este gratuit insa va trebui sa achitati contravaloarea a 4 mp.
Va multumim.

gal florin

20.01.2016
Cei mai buni din brasov

Rau Delia

10.12.2015
Buna seara
m-am uitat pe detaliile comenzii mele si am constatat ca figurez cu 8 covoare. Va rog, daca puteti sa verificati daca evidentele dvs, deoarece eu am trimis 7 covoare.Va multumesc,
Cu stima
Delia Rau

   Buna seara,
Pentru a putea calcula suprafata totala in metri patrati a covoarelor cu forme atipice se insumeaza doua sau mai multe masuratori (lungime ori latime). Masuratoarea care apare in plus pe contul Dvs este parte din suprafata mochetei cu forma neregulata.
Va multumim

Telegescu marius george

04.12.2015
Sunte-ti super ok mu mai ca nu apare pe site cat am de plata . va pup si faceti o treaba excelenta

   Buna seara,
Adaugarea masuratorilor pe contul de client se face de obicei in prima parte a zilei in care se livreaza comanda. Atunci plata va aparea automat.
Va multumim

Beschea Georgeta

30.11.2015
Buna ziua
As vrea sa fac o comanda pentru curatat 3 covoare. Nu am cod client. Cum procedez ?
Multumesc

   Buna ziua,
Nu este nevoie de un cod client pentru a face o programare. Codul client se genereaza automat in momentul in care deveniti client. Ulterior, acest cod poate fi folosit pentru operatiuni online, cum ar fi, verificare status comanda, istoric plati, masuratori, etc. Puteti face o programare online completand campurile obligatorii sau telefonic la numerele de telefon afisate pe site.
Va multumim si va asteptam.

Cristina Turcitu

25.11.2015
Va multumim frumos pentru bunavointa, promptitudine si profesionalism. Va multumim ca existati! Fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca bucuria Craciunului prin speranta, spiritul Craciunului prin pace, emotia Craciunului prin dragoste!

Cristina Turcitu

18.11.2015
Va multumim frumos ca ne ajutati cu serviciile dvs de curatenie. Este prima noastra comanda si suntem nerabdatori sa apreciem calitatea serviciilor dvs. Suntem convinsi ca vom deveni clienti fideli si ca vom colabora foarte bine si pe viitor. Va uram sa aveti un business de succes in continuare. O zi frumoasa!

Pascal Luminita

22.09.2015
Felicitari echipei pentru profesionalismul de care dati dovada.Cu siguranta vom mai apela la serviciile dvs.
Va multumim!

Adi Sacuiu

21.08.2015
Multumit ,servicii excelente .

Kolumban

01.08.2015
Astazi am primit covoarele spalate formidabil,aveti toata aprecierea noastra,Dumnezeu sa va binecuvinteze !Multumim frumos!

vizitiu

23.07.2015
Daca concurenta ofera servicii asemenea dvs,care este motivu pentru care sunteti tot cu pretul mare...acest lucru ma face sa nu mai apelez la ds

   Stimate Client,

In primul rand regretam sa auzim ca nu mai doriti sa apelati la serviciile noatre din cauza preturilor pe care le practicam.
Cu privire la intrebarea Dvs, permiteti-ne sa ne folosim de acest prilej sa raspundem tuturor clientilor.
Raspunsul este simplu. Pretul stabilit pentru un produs sau serviciu se calculeaza pe baza costurilor de productie (utilitati, consumabile, forta de munca) si a regulilor comerciale stabilite de lege (taxe, impozite).
Daca sunteti un vechi client, stiti probabil ca de 3 ani preturile pentru serviciile Tapetia au ramas aceleasi, chiar si in conditiile unui mediu nefavorabil dezvoltarii unei afaceri (scumpiri succesive ale utilitatilor si combustibililor, diferente curs valutar etc).
Urmarim cu atentie ce se intampla pe acest sector de piata si va putem informa ca intr-un rastimp de nici 6 luni, alte firme au modificat atat pretul pentru servicii cat si conditiile de prestare. Din respect pentru clientii nostri, am dat intotdeauna dovada de transparenta si constanta cu privire la serviciile prestate. In plus in tot acest timp am investit in permanenta in tehnologie pentru a va oferi in continuare servicii bune.
Desigur, nu am fi reusit acest lucru fara ajutorul Dvs. Tocmai de aceea am incercat sa va multumim pentru fidelitate prin mai multe campanii promotionale, cu reduceri de pret de pana la 25%.
Cat despre concurenta, nu putem decat sa speram ca ne va motiva sa fim si mai buni in ceea ce facem. Inca de la inceput premisa noastra a fost "calitate si nu doar cantitate". Nu ne veti auzi niciodata sa spunem ca va oferim cele mai bune servicii la cele mai bune preturi, aceasta apreciere va apartine in mod exclusiv atat Dvs. cat si tuturor clientilor. Recunoastem si ca, uneori putem gresi, insa niciodata cu intentia de a presta serviciul doar de dragul incasarilor, fiind intotdeauna receptivi la sugestiile clientilor pentru a rezolva o problema aparuta.
Totusi va putem asigura ca intreaga echipa Tapetia este in permanenta preocupata de nivelul de satisfactie al clientului si interesata sa ofere un bun raport pret-calitate. Ne place sa credem ca o spalatorie profesionala de covoare de succes nu inseamna numai utilaje concepute special in acest sens si un pret mic, ci servicii bune la un pret corect.

Speram ca raspunsul oferit sa va ajute si inca odata va multumim pentru increderea si interesul acordate.
Cu respect,
Echipa Tapetia

mIRELA

13.07.2015
Daca astazi fac o programare ,cand se pot ridica covoarele ?

   Buna ziua,

Programarile sunt inregistrate in ordinea sosirii in functie de capacitatea de productie.
Puteti face o programare telefonic la numerele afisate sau online.
In cazul programarii telefonice, colegii de la departamentul administrativ va vor comunica ziua cea mai apropiata si intervalul orar in care se poate face ridicarea. In cazul programarii online clientul va fi contactat pentru confirmare. Si in acest caz ridicarea va fi facuta in cea mai apropiata zi in care capacitatea de productie permite.

Va asteptam.

BALAN SIMONA

22.06.2015
Multumim atat pentru promptitudine cat si pentru calitatea serviciilor

Daniela

20.06.2015
Am apelat pentru prima data la serviciile dvs. Sunt ft ft ft multumita. Va recomand cu incredere oricui. Covoarele sunt curate si au un miros placut.
Felicitari pentru ideea de business si pentru calitatea serviciilor.

ANGELICA GAFITA

19.06.2015
Felicitari, va multumesc ca existati

Cristian

01.04.2015
Am apelat la serviciile dvs. si sunt foarte multumit, programare, livrare exact cum am stabilit, covoare returnate curate! voi reveni cu siguranta!

Toma Ramona

04.03.2015
Dintre toate spalatoriile de covoare la ale caror servicii am apelat (doar pt. ca Tapetia era f. aglomerata) sunteti cei mai buni. Experientele neplacute cu celelalte firme si lipsa lor de profesionalism ma fac sa apelez doar la Tapetia. Nu mi-ati deformat covoarele, nu mi le-ati adus neaspirate si mi le-ati adus in termenul stabilit. Personal, sunt super-multumita de serviciile dvs.. Felicitari!

Tudor Stancu

21.02.2015
Data livrarii de pe bonul de comanda este 21 Feb. Asteptam sa fiu anuntat macar.

   Buna ziua,
Ne pare rau pentru neintelegere. Bonurile de comanda sunt emise cu data prestabilita de livrare. Orice modificare se stabileste de comun acord cu clientul. Din informatiile noastre i-ati precizat colegului nostru de la departamentul transport ca la data inscrisa pe bon nu puteti fi la locatie pentru livrare si ati cerut ca livrarea sa se faca in urmatoarea zi lucratoare. Va multumim.

ionescu Vlad

03.02.2015
Total nemultumit de firma dvs. Am primit covorul destramat intr-un colt. Dna de la telefon, luata la intrebari, a avut si tupeul sa imi spuna ca asa l-am dat, in vreme ce persoana care l-a ridicat mi-a motivat ca probabil i-a fost foame si a muscat din el. Apoi a inceput sa imi tina o prelegere despre posibila degradare a covorului de lana sub actiunea agentilor chimici. Voi relata aceasta experienta si altora si ii voi deconsilia sa apeleze la Tapetia. Lucrurile nu raman asa.

   Stimate Dle. Ionescu,

Ne pare rau sa auzim ca sunteti nemultumit. Va asiguram ca intreaga noastra echipa este interesata sa ofere mereu servicii de calitate. Daca in cazul Dvs. acest lucru nu s-a aplicat, pe viitor ne vom stradui mai mult.
Cat priveste coltul destramat al covorului, asa cum v-au informat colegii nostri, Tapetia nu poate raspunde pentru deteriorarile aparute in urma procesului de spalare din cauza unor vicii ascunse.
Va detaliem mai jos etapele procesului de spalare/uscare, proces pe care il utilizam pentru toate tipurile de covoare:
1. Covorul este asezat pe banda transportoare a unui utilaj profesional specializat, unde este inundat complet cu apa si detergent profesional, biodegradabil (NU chimic).
2. In a doua etapa, covorul este samponat si spalat cu ajutorul unor perii rotative.
3. A treia etapa presupune clatirea si roluirea covorului.
4. Dupa aceste proceduri, covorul este introdus rulat intr-un alt utilaj, pentru a se elimina prin centrifugare 95% din apa.
5. Ultima etapa este cea de uscare propriu-zisa, care inseamna introducerea covorului intr-o incapere special amenajata, in mediu controlat cu ajutorul utilajelor profesionale specializate.
Prin urmare, daca tesatura unui covor este afectata de factori externi(uzura avansata, destramare, mucegai, putrezire, culoare destabilizata, molii, etc) nu putem anticipa cum va reactiona la contactul cu apa sau la actiunea utilajelor folosite. La constatarea unui defect vizibil, la ridicarea comenzii sau inaintea procesului de spalare, beneficiarul este informat ca este posibil ca tesatura sa se deterioreze mai tare. Daca niciun defect nu este constatat, cum a fost si in cazul Dvs., comanda se proceseaza in mod normal.
Toate aceste lucruri sunt specificate in scris pe bonul de comanda pe care l-ati primit si acceptat la momentul ridicarii si pe site-ul nostru http://tapetia.ro/terms.
Speram ca explicatiile oferite sa lamureasca aceasta problema si va asiguram din nou ca depunem toate eforturile ca beneficiarii serviciilor noastre sa fie multumiti.
Va multumim
Cu respect,
Echipa Tapetia.

Viola

30.01.2015
Recomand cu mare drag. Foarte mulțumită!

Molnar M

23.01.2015
Vad o eroare de redactare in tabelul de mai sus;
respectiv sant 11 buc.covoare in loc de 6 cum este mentionat.In rest, pana acum nu am a ma plange.
Succes pe toate planurile.
M.M.

Molnar M

01.12.2014
Stimata D-na Domolescu si stimati angajati.
Puteti fi mandri de felul cum deruleaza societatea
voastra,la fix si cu ' lucru bine facut 'Fiti mandri si cu conducerea pe care o deserviti.Felicitari si ptr.ac site.Am primit c-da in termenul fixat.Dan este un sofer bun,sa-l pastrati.Cu stima M.M.

Serban Simona

10.11.2014
Buna ziua, doresc sa dau la spalat un numar de covoare de diferite dimensiuni. Doresc sa stiu cu cat timp inainte trebuie sa ma programez. Multumesc

   Buna ziua,
Pentru aceasta perioada, va recomandam sa faceti o programare telefonica cu cel putin doua saptamani inainte de data la care doriti livrarea. Programarile sunt inregistrate in ordinea primirii, in functie de capacitatea de productie si transport a firmei.

chirita gabriela

05.11.2014
foarte multumita. am recomandat si altora firma d.voastra

IONELA

20.09.2014
Excelente servicii, rezultate foarte bune ( covoarele nu aratau asa bine nici cand au fost noi), ca urmare am devenit client fidel si am recomandat si altor persoane serviciile dumneavoastra ( am uitat sa specific si tariful rezonabil ).

Marius Golea

06.09.2014
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti in ce zile si ce interval orar se pot aduce covoare personal.
Multumesc anticipat.

   Buna ziua,

Programul nostru la sediu este de la 08:00 pana la 15:00, de Luni pana Vineri.

CATALINA

25.07.2014
Am fost foarte multumita de serviciile domnilor de la tapetia. Profesionisti si foarte amabili si draguti.
Covoarele au aratat impecabil dupa ce au fost spalate.
Va multumesc ca existati!

Iulia

17.07.2014
Sunt foarte multumita de serviciile Tapetia. Covorul arata impecabil, culorile au inviat, iar parfumul proaspat a inveselit incaperea. Multumesc pentru seriozitate si promptitudine!

MARIA BARBU

01.06.2014
Nu este pentru prima data cand apelez la aceasta firma si sunt foarte multumita de calitatea serviciilor oferite. Recomand aceasta firma tuturor celor interesati, aici gasi seriozitate, promptitudine si corectitudine.

Radu

26.03.2014
Apreciez promptitudinea si calitatea lucrarii. Adevarul este ca acum covorele arata asa cum au aratat cand erau noi. Felicitari pentru calitate

CuratLaPatrat

01.03.2014
Buna ziua, suntem o firma de curatenie din Brasov si avem cel putin 20 de clienti indrumati catre TAPETIA, clienti care au fost satisfacuti de serviciile prestate de aceasta firma. Cu sigurante pe aceasta nisa sunt cei mai buni si mai seriosi din Brasov. Succes

Dan Melinte

10.02.2014
Felicitari echipei de la Tapetia , au reusit sa ma surprinda placut . Recomand cu incredere oricui doreste un covor curat la un pret mai mult decat accesibil .

Purice Ramona

05.02.2014
Felicitari pentru serviicile oferite! Ma bucur ca existati!

Marciuc Camelia

18.01.2014
Servicii excelente !!!!!! Covorul meu arata ca nou !!!!! O sa mai apelez la serviciile d-vs .Multa bafta in continuare !

Robert

07.12.2013
Servicii excelente.Covoarele arata ca noi.Recomand cu caldura.

Dodo

04.12.2013
Covorul s-a curățate impecabil si un parfum superb!!!!! Multumesc!!!!!

Dan F.

30.11.2013
Buna ziua,

va multumesc pentru promtitudine si seriozitate. Este prima data cand apelez la serviciile firmei si cu siguranta o voi recomanda.
Personalul care a adus covoarele a fost foarte amabil ( au asteptat 5 min deoarece nu eram acasa ). Covoarele parca sunt mai curate decat noi.

O zi excelenta,
Dan Floroiu

Maria M.

29.11.2013
Recomand! Am un covor ca nou! Pretul e accesibil.
Trebuie sa recunosc ca am fost cam reticienta pana acum si din aceasta cauza n-am utilizat un asemenea serviciu. Imi era teama sa nu se intrepatrunda culorile din covor, sa nu il primesc ud, intins, etc.(fiind un persan din lana). L-am primit uscat, curat si e ca nou! Jos palaria! Am facut o alegere buna!

elena

15.11.2013
Am mai lucrat cu aceasta firma si am toata lauda pt rezultate;de sarbatori, voi apela din nou la ei;FELICITARI

maria

21.09.2013
Buna ziua,
Spalati si covoare de lana? Faceti si refranjurari sau festonari covoare? Intreb pt ca in urma unei spalari clasice a covorului franjurii s-au colorat iar covorul are pete de culoare.
Multumesc!

   Buna ziua,

Spalam atat covoare din fibre naturale cat si sintetice.Din pacate nu va putem ajuta cu festonarea sau franjurarea covorului, cat despre pete, odata destabilizata culoarea, din experienta noastra este foarte greu sa aducem textura afectata la starea initiala, in special in cazul covoarelor de lana.

lumi

17.09.2013
Excelente servicii!!!!

Popescu Laura

10.09.2013
Buna ziua ma intereseazasa sa stiu cand se achita plata covoarelor inainte sau dupa curatare.
va multumesc
o zi buna

   Plata se face la livrare.

Veronica

10.08.2013
ma bucur ca existati,bafta!

Lazar Ioan

30.07.2013
Am fost foarte multumit de serviciul prestat. Voi mai apela la aceasta firma. Va doresc mult succes!

p.G.

27.07.2013
Am apelat pentru prima data la serviciile acestei firme si sunt foarte multumita.Pentru mine este de foarte mare ajutor faptul ca se iau si se aduc la domiciliu covoarele indiferent de numarul lor.si mai ales pe tot parcursul anului.Se respecta tot ce este scris pe acest
site si recomand aceasta firma tuturor.celor interesati.Felicitari celor care au avut aceasta initiativa cat si personalului care deserveste firma.Va urez mult succes in activitate si sanatate tuturor! Felicitari!

Luiza

25.07.2013
E prima oara cand apelez....fffff multumita de servicii...Punctualitate, seriozitate si lista poate continua...Recomand si altora si eu o sa ma transform in client fidel :)

Cristina H.

05.06.2013
Eu sunt multumita de serviciile prestate! Sunt client fidel :) Recomand Tapetia ;)

vali

04.06.2013
Cand ridicati covorul acesta trebuie sa fie curatat de praf (dat cu aspiratorul sau batut) ?
Va multumesc!

   Nu, va recomandam aspirarea covorului dupa spalare.

Ciolan Olguta

30.05.2013
Abia asteptam livrarea covoarelor, pt a vedea daca sunt asa de bine curatate cum citisem in comentariile anterioare. Da , cu adevarat sunt foarte multumita de serviciile dvs, incepand de la preluare si....pana la livrare. Bravo TAPETIA !!!!!!!!

TURCANU IOAN

03.05.2013
Multumesc TAPETIA. Ca deobicei :calitatea ireprosabila a lucrarii, promtitudine, corectitudine ,politete .Va multumesc. Cu stima, paste fericit.Ioan Turcanu.

Elena

01.05.2013
Covorul arata ca nou! :) Aceasta a fost prima experienta cu spalatoria dvs si sunt surprinsa de simplitatea acestei operatii care pana acum imi dadea mari batai de cap. Cu ajutorul dvs totul s-a redus la: strans covorul, luat covorul de acasa la data si ora stabilita, adus covorul acasa la data si ora stabilita! Va multumesc frumos pentru ca mi-ati usurat munca!

PINTILIE LOREDANA

27.04.2013
sunt foarte multumita de serviciile dvs.tineti-o tot asa de cate ori voi dori voi apela la serviciile acestei firme

adi

23.04.2013
recomand cu caldura firma serioasa

Florentina

11.04.2013
Am apelat pentru întâia oară la serviciile Tapetia.
Covoarele au fost spălate şi uscate impecabil, miros foarte frumos şi au fost livrate cu promptitudine.
Voi apela în continuare la serviciile Tapetia şi o voi recomanda cu căldură şi altor persoane. Vă mulţumesc!

Emi

28.03.2013
Sunt foarte incantata de modul in care am colaborat cu firma Dvs.! Ridicarea si livrarea covoarelor s-a facut exact cum am stabilit, covoarele sunt impecabile, au un miros fenomenal! Cu siguranta voi mai apela la Dvs. si in viitor. Va multumesc!

Stoica Livia

13.03.2013
doresc sa va intreb daca spalati si covoare de sisal.Va multumesc,

   Buna ziua,

Va multumim pentru intersul acordat serviciilor noastre. Da, putem spala si covoarele tesute in sisal, tehnologia folosita permite spalarea covoarelor confectionate atat din fibre sintetice cat si naturale. Va asteptam.

Anne-Marie

06.02.2013
Super promtitudine,corectitudine si super calitate.Recomand tuturor!

CARMEN GIURCA

01.02.2013
Multumesc din suflet, Tapetia! Covoarele mele sunt impecabile, ca noi, datorita dvs. Sunteti cu adevarat profesionisti. Voi reapela cu incredere la serviciile dvs.

mihaela

10.01.2013
in sfarsit o firma impecabila....felicitari din toata inima. totul impecabil, doamna care raspunde la telefon, baietii care iti iau covoarele si calitatea curatarii.... este aproape incredibil ca nu esti tras pe sfoara sau jecmanit, ca de obicei. felicitari, sa fiti sanatosi si sa aveti succes. va recomand tuturor.

Fulop Mihaela

17.12.2012
Am primit covorul a doua zi dupa ce l-am predat. Este curat si miroase foarte frumos. Recomand tuturor.....Voi folosi si pe viitor serviciile dumneavoastra.

Fulop Mihaela

03.12.2012
Buna ziua,
Ma intereseaza sa -mi curat covorul la dumneavoastra si as dori sa stiu care este programul de ridicare si livrare al covoarelor.
Eu sunt acasa doar dupa ora 17....
Multumesc



   Buna ziua, ridicarile in aceasta perioada se fac dimineata, in functie de cartierul Dvs, iar livrarile dupa-amiaza spre seara

nedelcu andreea

03.12.2012
buna ziua. cand imi calculez costul, cum introduc datele? am o mocheta in sufragerie, 3.5 m /2.5 m ....mutlumesc

   Buna ziua, introduceti masuratorile in cm (ex: la un covor de 2/3, introduceti 200x300 ), in cazul Dvs 350x250

Laurian

28.11.2012
Felicitari.Rezultat impecabil!
Covoarele initial aratau exact ca si cum ar fi facute special pentru un test de verificare a calitatii serviciilor.Rezultatul : parca am primit doua covoare noi, dar mai frumos mirositoare decat la cumparare.
Recomand din toata inima!

ioana

27.11.2012
felicitari,sunt f.multumita de serviciile acestei firme,recomand cu incredere tuturor ,adevarati profesionisti!!!
cu stima,ioana

Sabina

16.11.2012
Foarte multumita si eu si vecina.Sper sa o tineti asa in continuare.Succes

Serban

15.10.2012
Am primit covorul curat si uscat in mai putin de 2 zile, e binevenit acest serviciu si recomand

Dani

02.10.2012
Multumita si recomand.Am primit covoarele curate si uscate in mai putin de doua zile.Sa o tineti tot asa in continuare.

Gabi

13.09.2012
Foarte multumit de afcest serviciu, recomand cu incredere

Turcanu Ioan

30.08.2012
In data de 29.08.2012 am primit cele doua covoare date la curatat la firma TAPETIA in data de 27.08.2012.Sunt foarte multumit de calitatea lucrarii,covoarele sunt foarte curate,parca ar fi nou-noute.Multumesc salariatilor de la TAPETIA pentru calitatea ireprosabila a lucrarii.Raman clientul dumneavoastra si va voi recomanda si cunoscutilor mei.Va doresc mult si permanent succes.Cu stima Ioan Turcanu.

   Va multumim si va asiguram ca vom respecta in continuare aceleasi standarde de calitate !

Stefy

29.08.2012
Multumita si recomand nu numai aici ci si cunostintelor mele.

Ioana

23.08.2012
Foarte multumita!!!

Varner

21.08.2012
Sunt foarte multumita de covoarele spalate de aceasta firma.Aveau o grada de pete de la o petrecere si credeam ca nu vor reusi sa le scoata, insa au reusit si arta ca noi. Si-au recapatat culorile si miros foarte frumos.V-o recomand cu incredere!

Magda

15.08.2012
Foarte multumita de serviciul oferit, prompt si foarte convenabil.Recomand.

Andrei

14.08.2012
Calitatea serviciilor este ok calitate/pret/timp de livrare, insa o singura problema am...timpul de asteptare pentru ridicarea covoarelor respectiv livrarea lor care este de 2 ore...in rest totul este ok, recomand

   Intervalul este de maxim doua ore pentru ridicarea/livrarea covoarelor deoarece traseul nostru acopera tot Mun.Brasov si de aceea nu va putem da un interval mai scurt, intervenind si alti factori(clientii nu sunt acasa, drum aglomerat, etc) si acest interval difera in functie de cartierul in care locuiti.

Katy

07.08.2012
Confirm spusele tale.As adauga si faptul ca serviciul de ridicare si livrare m-a scutit de multe probleme.AAA...si covoarele au un miros placut de parfum.Nu stiu ce solutii folosesc.Tineti-o tot asa!

Florescu

04.08.2012
Sunt unul dintre clientii foarte multumiti de acest serviciu.Recunosc faptul ca la inceput am fost destul de neincrezatoare in calitatea serviciilor pentru ca nu intelegeamm cum este posibil sa primesc covorul curat si uscat in 2 zile.Am riscat insa si m-am convins.