Termeni si condiţii
SERVICII
Societatea noastra asigură exclusiv servicii profesionale de spălare si
curăţare a covoarelor. Serviciile pot fi comandate atat de persoanele
fizice cât si de cele juridice. Comenzile se pot lansa telefonic la
numerele de telefon 0740-888.320 / 0744-163.133 de Luni până Vineri in
intervalul orar 08:00 - 18:00, Sambata 08:00 - 15:00 sau online, pe
site-ul www.spalatoriecovoarebrasov.ro. sau www.tapetia.ro. Programările
sunt receptionate in ordinea primirii, in funcţie de capacitatea de
producţie si transport a firmei. Fiecare comandă va fi programată pe
zile si intervale orare pentru ridicare/livrare. La momentul ridicării
comenzii, beneficiarul va primi un exemplar din bonul de comandă, care
va contine datele de identificare ale partilor, cat si clause generale
de prestare a serviciului, pentru care beneficiarul semneaza de predare.
Masuratorile se fac la sediul nostru, inmultind latimea cu lungimea
covorului, indiferent de forma(rotund, oval, patrat, etc). Pentru
produsele cu forme neregulate suprafata va fi determinata adunand
numarul de masuratori rezultat. Plata contravalorii serviciilor se va
face la momentul livrarii, cu semnatura de primire.
CONDIŢII DE TRANSPORT
Transportul (ridicare si livrare) este GRATUIT in Mun. Braşov
pentru comenzi de minim 6 mp. Pentru comenzile care nu insumeaza limita
impusă, societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la
preţul standard.
Pentru Poiana Brasov transportul este gratuit pentru o
comanda de minim 20 mp. In cazul in care limita nu este intrunita,
societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la preţul
standard.
Pentru Codlea, Ghimbav, Harman, cart Izvor, Sanpetru, Sacele, Tarlungeni transportul
este gratuit pentru o comanda de minim 12 mp. In cazul in care limita nu
este intrunita, societatea va factura contravaloarea limitei minime
impuse la preţul standard.
Transportul presupune ridicarea / livrarea covoarelor
de la / la uşa beneficiarului.
Beneficiarul se obligă să predea covoarele rulate sau împachetate.
În cazul comenzilor primite la sediu, societatea noastra nu asigură
transportul pentru livrare, preţul pentru servicii in acest caz fiind
acelasi din oferta standard a firmei la momentul respectiv. Deasemenea,
nu raspundem pentru neexecutarea prestaţiilor la termen, prioritate
având comenzile programate. Cu privire la comenzile neridicate de la
sediu în termen de 90 de zile de la data primirii, societatea poate
dispune de respectivele obiecte ca aparţinând patrimoniului propriu.
TARIFELE PROMOŢIONALE
Campaniile promoţionale vor fi anunţate prin mijloace
specifice (sms, web, flyere, etc.) şi vor avea ca si condiţie o anumită
limită de m.p./comandă. Programarile sunt inregistrate in ordinea
primirii, in functie de capacitatea de productie si transport a firmei.
Tariful promotional va fi aplicat pentru comenzile programate in
perioada de promotie in limita capacitatii de productie si transport.
Pentru comenzile care nu insumeaza limita impusă, societatea va factura
contravaloarea limitei minime impuse la preţul promoţional.
CONDIŢII DE LIVRARE
Termenul de livrare este de până la 48 de ore de la momentul
ridicării. Acesta se poate prelungi in functie de zilele nelucratoare
conform legii.
În cazul comenzilor cu tarif de urgenţa (20 lei/mp), timpul de
referinţa este de 24 de ore, pentru un minim de 20 mp. În cazul în care
comanda nu insumează 20 mp, societatea va factura contravaloarea
serviciilor de urgenţa pentru 20 mp fără alte taxe suplimentare.
În cazul în care livrarea comenzii nu se poate efectua din diverse
motive independente de voinţa societatea (lipsă beneficiar la adresă),
beneficiarul va fi anunţat printr-o notificare scrisă (sms) sau
telefonic, care va conţine data şi ora la care s-a încercat livrarea si
un număr de telefon unde se pot obţine informaţii.
În cazul în care livrarea nu s-a putut efectua dupa a doua încercare,
clientul se obligă să ridice comanda de la sediul firmei.
LIMITA DE RĂSPUNDERE
Spălarea covoarelor se face cu apă si detergent cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate. Uscarea se face în încăperi special amenajate cu mediu controlat.
Societatea noastra este absolvita de răspundere în urmatoarele cazuri:
- deteriorarea covoarelor in cazul tesaturilor nerezistente
la apa sau la actiunea mecanica a utilajelor; deformare; aspect
schimbat al texturii; culoare destabilizata;
goluri de fibra; cusaturi de surfilare desprinse; franjuri
deteriorati sau decolorati; deteriorari aparute pe spatele covorului;
desprinderea lipiturilor de bordura; tesaturi afectate de molii,
mucegai, alti factori externi sau vicii ascunse, persistenta petelor
dificile.
- neexecutarea prestaţiilor la termen datorita terţilor
implicaţi(lipsă energie electrică, lipsă presiune apă, etc.).
Covoarele ce au in compozitie piele, blana, matase, vascoza, bumbac si covoarele Mobexpert sunt spalate EXCLUSIV pe raspunderea clientului!
Societatea noastra nu poate garanta eliminarea petelor dificile. Se vor
folosi soluţii speciale pentru îndepărtarea petelor, urmând ca procesul
de curăţare/detaşare să fie repetat in măsura în care textura covorului
sa nu fie afectată.
Societatea noastra nu este considerată răspunzătoare pentru pierderea,
deteriorarea, distrugerea sau furtul unei comenzi, dacă aceste daune sau
pagube sunt generate in urma uneia dintre urmatoarele situaţii:
Forţa Majoră (făra a se limita la aceasta), care include:
- cauze umane: razboaie, revolte civile, revoluţii, starea de asediu, etc.
- cauze naturale: inundaţii, tornade, incendii naturale, cutremure, etc.
In cazul deteriorarii produsului din cauze obiective, societatea poate
acorda despagubiri de pana la 3 (trei) ori contravaloarea serviciului
prestat pentru respectivul produs.
Societatea isi rezerva dreptul de a refuza produsele care prezinta un
grad de uzura avansat sau mirosuri respingatoare, cat si produsele ale
caror suprafete depasesc dimensiunile maxime admise ale utilajelor
folosite.
RECLAMAŢII
Reclamaţiile se vor inainta telefonic la numerele de contact afişate
sau electronic într-un interval de 48 ore de la momentul livrarii.
CONFIDENŢIALITATE
Conform cerinţelor Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), TAPETIA MIRO are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi
numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre
dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Acest regulament se considera acceptat de comun acord la momentul primirii si semnarii bonului de comandă.
In cazul refuzului semnaturii / semnaturii unei persoane neautorizate, societatea poate refuza procesarea comenzii.
Lipsa semnaturii beneficiarului din cauza neprezentei la adresa atrage dupa sine acceptul clauzelor prezentate.
Societatea noastra işi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament fără o notificare prealabilă.
Ultima actualizare: 03.01.2024